Tema: Re: kintamos sroves matavimas su testeriu netiesiogiai
Autorius: Mazgiukas
Data: 2010-01-17 20:43:50
Sashas rašė:
> Nu bet taigi stambiom raidem parasyta, kad 14W sviecia kaip 75W. Bet
> palyginus kaip sviecia 60W kaitrine ir 14W taupioji rezultatas buna tikrai
> ne taupiosios naudai.

Man buvo aiškiai taupiosios naudai. Tai gal pradėkim atsirinkt apie
kurias taupiąsias kalbame. O jei ieškome teisybės, tai reiktų pasiimti
liuksmetrą ir tame pačiame kambaryje išbandyti ir vienas, ir kitas, ir
skirtingų gamintojų. O dar labai gerai būtų palyginti jų visų spektrus.

> Siaip lempos gautos dykai arba beveik dykai taigi kokias gavau tokias ir
> naudoju.

:) Dovanotam arkliui į dantis nežiūrima. Dovanai ir actas saldus.

  Siaip moketi 20 litu uz lempa kol kas nekyla ranka. Kad kitaicu
> gaminiai sviecia bile kaip tai dar suprasciau, bet tie pilypukai turetu savo
> varda pateisinti. Siaip pilypuku sviesa akiai malonesne, bet ir gerokai
> blankesne.

Tikrinau pilypus, tikrinau dar visokias kiniškas ir pan. Iš visų Osramai
užtikrinti. Nereklamuoju, bet pasakoju asmeninį patyrimą - ir šviečia
kaip deklaruojama stipriai ir aiškiai ir kas labai svarbu - šviesos
atspalvis tiek pat malonus, kaip ir kaitrinės lempos spalva.

  Lempoms nera nei metu ir naudojamos ne tiek jau daug taigi
> nublankti lyg ir ne laikas butu. Be to, kiek pamenu jos visalaik taip
> sviete.

Nė kiek negaila kažkada išleistų nuo 16 iki 21 Lt už lemputę. Tos kurios
pirktos pačios pirmos tarnauja jau tris metus, dėl nublankimo tai gal
tik prieš porą mėnesių jau šiek tiek pradėjau įtarti, kad yra blankimo
požymių, bet dar pakankamai šviesiai šviečia.

> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message

>>> 20W taupanciios lempos. Pas mane sviestuve 3 Pilypai po 14W ir viena 18W