Tema: Re: kintamos sroves matavimas su testeriu netiesiogiai
Autorius: Mazgiukas
Data: 2010-01-15 20:08:41
Sashas rašė:

> naudoja 15 000 000W=15MW galios. Ir taip visa vasara kai tos sviesos
> reikalingos kaip suniui penkta koja.

Žinai žmogau. Padribėtum tu kokiu vairuotuoju spec. transporte ar tame
transporte dirbančiu darbuotoju, palakstytum ir pamatytum koks yra
skirtumas net ir vasarą, „kai tos šviesos reikalingos kaip šuniui penkta
koja“, tada suprastum, kad tos šviesos skirtos ne tam, kad tau kelią
pašviestų. Jei tiksliau - tai be šviesų priešais atvažiuojantis
pastebimas daug prasčiau, nei su šviesomis. Esu įsitikinęs tuo gyvai ne
kartą ir ne du.
Be to, paskaičiuokite kiek dienų per tą patį vasaros sezoną būna
lietingos, su rūkais ir pan, kai šviesos reikalingos. Ir iš viso metų
skaičiaus atimkime laiką kiek šviesos reikalingos ne kaip penkta koja
šuniui, tai tikėtina, jog bet kokiu atveju didesnę dalį šviesos
reikalingos. O saugumo požiūriu bet kokios priemonės tinka bet kada.
O vertinant dėl taupymo šiuo atveju gal pradėkime nuo vidaus degimo
variklių naudingumo koeficiento ir realių sąnaudų elektros gamybai tame
pačiame automobilyje.

> As ne pries taupyma, bet taupyti reikia pagristai, o pas mus kaip visada
> viskas uzverciama ant eilinio zmogelio peciu. Pilieti mokek didelius
> mokescius, verzkis dirza, taupyk elektra ir isgelbesi Lietuva nuo krizes, o
> valdzios vyrai, toliau augins pilva tavo saskaita.

Kurie mokesčiai dideli palyginus su kitų valstybių mokesčiais? Kurioje
vietoje pagal sumokamus mokesčius yra Lietuva Europoje? Kuriems galams
skiesti apie tai, ko nežinai?