Tema: Re: kintamos sroves matavimas su testeriu netiesiogiai
Autorius: Levas
Data: 2010-01-17 19:25:38
galite mane paskaiciuoti:

BEFORE:
koridorius: 100W
Virtuve: 150W (kartais +100W) ... tiksliai nepamenu, gal ir 200W lempa buvo.
Eksperimentu kambarys- 4x100W :)
Miegamasis 3x75W (60..100W ivarios lempos buvo susuktos)
Kitas kambarys 100W
Svetaine: 6x75W (bet sviesdavo 2x75W- taupydavom)

AFTER:
koridorius: ~20W
Virtuve: 20W+20W
Eksperimentu kambarys: 4x20W
Miegamasis: 3x3W+5W (LED)
Kitas kambarys: 20W
Svetaine: 6x20W (naudojam 3x20W)

daugiausiai svitinamas "eksperimentu kambarys"- beveik sviecia visada. (atejus is darbo iki nakties). Kiti kambariai standartiskai.
Vidutiniskai gyvenam zymiai sviesiau. Lempos "geros" t.y. groja labai ilgai ir i darbo pabaiga sviecia blankiai- isdega, o ne perdega. Tik koridoriaus lempa uzlinko del dazno junginejimo.

WC ir vonia liko su kaitrinem del dazno junginejimo ir dregmes/konstrukcijos ypatybiu.

--
Bye, Levas