Tema: Re: kintamos sroves matavimas su testeriu netiesiogiai
Autorius: Sashas
Data: 2010-01-16 11:41:44
"Mazgiukas" <_mazgiukas_@_freemail_._lt_> wrote in message
news:hiqav9$vss$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> du.
> Be to, paskaiciuokite kiek dienu per ta pati vasaros sezona buna
> lietingos, su rukais ir pan, kai sviesos reikalingos. Ir is viso metu
> skaiciaus atimkime laika kiek sviesos reikalingos ne kaip penkta koja
> suniui, tai tiketina, jog bet kokiu atveju didesne dali sviesos
> reikalingos. O saugumo poziuriu bet kokios priemones tinka bet kada.
> O vertinant del taupymo siuo atveju gal pradekime nuo vidaus degimo
> varikliu naudingumo koeficiento ir realiu sanaudu elektros gamybai tame

Jei jau visos saugumo priemones tinka, tai siulyciau pasinaudoti pietu
krastu patirtimi, ten pamates priespriesiais vaziuojanti automobili
vairuotojas istisai pypina ir mirksi ilgom sviesom. Tikrai niekas nelieka
nepastebetas, tik ilgiau pavaiksciojus miesto gatvemis galva paskausta.

> Kurie mokesciai dideli palyginus su kitu valstybiu mokesciais? Kurioje
> vietoje pagal sumokamus mokescius yra Lietuva Europoje? Kuriems galams
> skiesti apie tai, ko nezinai?

O kurioje  vietoje yra Lietuva Europoje pagal vidutini atlyginima?