Tema: Re: kintamos srovės matavimas su testeriu netiesiogiai
Autorius: Evaldas
Data: 2010-01-14 10:22:34
Su multimetru (jokiu) energijos sanaudų nepamatuosi, bent jau su pakenčiamu tikslumu nepamatuosi. Kodėl taip yra tektų labai ilgai aiškinti.
O netiesioginiu būdu visiškai nepamatuosi. Pas mane stand by režimu palikti: muzikinis centras, DVD grotuvas, kompas, mikrobangė, laikrodis-žadintuvas, grindų termostatas, šaldytuvas. Diskinis elektros skaitiklis vos įžiūrimai juda. Nematau prasmės dėl tokio nieko kažką keisti. Jei jau keisti tai ten kur energijos sunaudojama daug, pvz. atsisakyti grindų šildymo vonioje.