Tema: Re: kintamos sroves matavimas su testeriu netiesiogiai
Autorius: Mazgiukas
Data: 2010-01-17 18:44:28
saimhe rašė:
>  Yra, nes iškart po įjungimo "nieko nematai". Lėtina reakciją, kelia
> sąmyšį, pavojingose situacijose jau geriau su žibintuvėliu bėgioti.

Pavojingose situacijose... :)

>  Moralinę teisę į tokius argumentus turi tik lempos gamintojas,
> kadangi laukiniame kapitalizme jiems toks mąstymas "privalomas".
> http://www.badlanguage.net/wp-content/uploads/2007/11/dogbert-as-a-marketing-writer.jpg

Ir jiems sekasi. Nedejuoja jie kaip ne kurie lietuviai, kad pas mus
baisiai dideli mokesčiai ir baisiai maži atlyginimai.
Čia matyt sąmokslas prieš lietuvius.

>  Kol skaičiavimai neatskleisti, labiau tikėtinas neregėto masto
> lobizmas.

Bet juokingi gi jūs. Visame kame norite rasti sąmokslą. Turbūt ir tai,
kad unitazas yra tokios formos kokios yra, tai yra neregėto mąsto
sąmokslas prieš žmoniją.

  Čia kaip saulės baterijos privačiai valdai, kurių įrengimas
> remiamas valstybės: tipiškas politikavimas švaistant pinigus, nes nėra
> jos dar tiek efektyvios ir ilgaamžės, kad prekė pati save girtų.

Viską reikia teikti skaičiais. Net pirmines prielaidas. Ar manai, kad
ten kur jos nefektyvos, kas nors imsis remti? O jei ir remtų - tai kodėl
gi tau ar man nesimti ir nepasinaudoti ta parama?