Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-07-20 18:57:52
Susipliusavo todėl, kad sėdi normalus čiuvakas, kuris išklausė ką jam
papasakojau, paėmė ir padarė, skirtingai nuo kontorų, kur priėmime sėdi
piemenukas, katras apie elektroniką nieko nesupranta ir pabandžius
nupasakot bėdą išsigandęs mirksi ir sako "ai ne ne ne, gal mes neimsim"
ar mandrų diedų, kurie iškart giedot pradeda apie 1.5 mėn eiles tokiu
tonu, kad supranti, kad įsiprašinėt reikia ant kelių priklaupus (beje,
pas šitą čiuvaką technikos irgi taip nevaikiškai prikrauta, tik jis
savigarbos pakankamai turėjo, kad nepult tuo skųstis atėjusiam
klientui), ar veikėjų, kurie "oi ne, mes tik telikus tvarkom".
O pati problema ir buvo būtent tokio sudėtingumo - arba pati TDA'škė (aš
tik nenorėjau tikėt, kad 2 iš eilės blogos pasitaikė) arba kažkas visai
šalia jos.
Žodžiu, Vilniuj visgi dar yra likęs bent vienas adekvatus elektronščikas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/