Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-21 15:45:38
Nu tai jei šiais laikais su lituokliu jau niekas nedraugauja (realiai aš
tikrai labai nustebęs, negalvojau, kad ant Lt jau toks lygis pasiektas,
kad daiktų, apart telikų, niekas neremontuoja, o prie menkiausios
problemos meta lauk ir perka naują, kaip kokioj Amerikėj :-)), tai
tikriausiai reikės man jaunystę pabandyt prisimint (blet, nuo paskutinių
užsiėmimų ta tema jau ~25 metai prabėgo, siaubas...) ir pamėgint
pasižaist...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/