Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-22 11:39:44
Jei labai nori, galim. Bet kas link aparatūros, tai nelabai matau
prasmės, nes net ir premiumuose (ar "premiumuose") galvos funkcionalumas
priklauso visų pirma nuo varnelių kiekio perkant ir net ir labiausiai
pradvynutose versijose, kalbant apie 10 metų senumo aparatus, jis
niekaip netraukia iki androidinio aparato (primenu - kalbu apie
funkcionalumą). Hondoje viskas tas pats, grubiai tariant egzistavo 3
audio įrengimo lygiai, pas mane buvo pats paprasčiausias.
Aftermarketinius aparatus daro ne tik kitaicai, bet ir žinomos bei
gerbiamos firmos ir matyt ne veltui, nes net ir pas tavo numylėtus
eilinius vokiškus premiumus teigt, kad aparatūra yra tokio lygio, kad
tobulint jau nėra ką, yra gerokai per drąsu. Taip įrangos galimybės ir
kokybė be abejo skiriasi grabely už 20, už 50 ir už 100kEur, bet
tobulumui ribų nėra :-)
Ir čia tik apie galvas. O dar prisideda stiprintuvai, kolonėlės,
akustinis mašinos paruošimas, derinimas - jei garsui keliami aukštesni
nei vidutiniai reikalavimai, tai prie ko prisipist galima rast ir
visokiuose Maybachuose, jau nešnekant apie eilines "normalias" mašinas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Tavo savimeilės paglostymui :-) - taip, Hondoj garsas buvo
ypatingai šūdinas, galiu paplot Hondos inžinieriam už tai, ką jie
išspaudė iš tų liūdnų dinamikų parodijų, bet visgi galutinis rezultatas
buvo xujovesnis net už Corollos su bazine audio komplektacija. Po
vibro-garso izoliacijos ir dinamikų pakeitimų situacija kardinaliai
pagerėjo, kol kas pasidžiaugsiu rezultatu, o paskui žiūrėsim kuo viskas
pasibaigs ir kur mane dar užneš :-)