Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-21 13:38:57
Mesje neraštingas, matyt, ar skaityt nemoka, aš pirmam poste parašiau,
kad man papigiai nereikia. O bet tačiau supratimo pilnai pakanka, kad
daryt prielaidą, kad galinio stipro remontas nu niekaip netrauks
triženklės sumos eurais, todėl niekaip nesigaus pigiau nusipirkt kitą.
O ir ne protingiau, nes, kaip rašiau, jei jau pasitaškyt kiek didesnėm
babkėm, tai žymiai protingiau atskiras stiprintuvas, o ne dar viena
tokia pati galva, todėl darau išvadą, kad mesje irgi neturi žalio
supratimo apie ką aš klausiau, jei dalina visiškai neprotingus ir ne į
temą patarimus.

Ir pabaigai, jei jau patarimais ne visai į temą dalintis pradėjom -
labai rekomenduoju įsikalt visam likusiam gyvenimui taisyklę, kad
niekada nereikia pradėt skaičiuot kliento babkių - jei nenori apsiimt
darbo - taip ir sakyk, jei nori, gali, bet manai, kad bus brangu -
įvardink sumą, o klientas jau pats apsispręs ką daryt. Beje, 30Eur visai
nebrangu, jei į tą valandą neįeina pusvalandis snukiaknygėj, 15 min
kavos pasidarymui ir 10 min parūkymui

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/