Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-21 16:07:40
Į kolonkes nuolatinė dedamoji akivaizdžiai eina, instinktyviai man ant
TDA'škės įtarimas kristų, nes tas darosi identiškai bent ant 2 iš 4
kanalų (kitų dviejų tiesiog nebandžiau), tik tiek, kad tas pats vyksta
su 2 mikrūškėm.
Klausimas kas realiau - 2 xujovos mikroschemos iš kitaicų ar ten tie
aplinkui aplipinti kondikai-rezistoriai kažkurie parėję (tipinė schema -
https://tinyurl.com/TDA7850 , mago konkrečiai dar nesinagrinėjau, bet
kitaicai paprastai nelabai linkę savų korekcijų sudėtingumo pusėn
įnešinėt :-))...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/