Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-07-20 14:22:09
Nu va, nepraėjo nei pusė metų ir prisiruošiau nunešt į Elektroną :-).
Rezultatas - 2 dienos, kaip ir širdis jautė, xujova TDA'škė buvo, t.y.
nepasisekė iki tiek, kad 2 mikrūškės pirktos iš skirtingų kitaicų buvo
parėjusios su labai panašiais požymiais, ale nesiryžau pats bandyt
trečią pirkt. Remonto kaina - 30 Eur, kas labai netgi adekvatu (mikrūškė
pas kitaicus ~5Eur kainuoja, Lietuvoj, žinoma, kažkiek brangiau, tai
grynai darbai gaunasi ~20Eur).
Taisyklai dedu riebų pliusą, Keshai didžiulis dėkui už rekomendaciją.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/