Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-21 16:38:20
Po ranka dabar devaiso neturiu ir kol kas pats nesiruošiau nieko
mieruot, bet jei niekas neapsiims, tai prisiruošęs pamėginsiu, tik ta ir
bėda, kad laiko nikuja nėra pasibovijimams (gerai tik, kad reikalas
nedegantis)... Bet ant stalo pasidėjus ir dinamikus pajungus labai
akivaizdžiai matėsi, kaip difuzoriai pakyla garsą daugiau už 0 padarius
(ant nulio paduodamas signalas į 22 koją ir kolonkės atjungiamos)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/