Tema: Re: Ar yra elektronščikų Vilniuje?
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-22 11:36:14
Skambinau. Atsiliepė labai mandras diedas, pirmiausiai pradėjo čiulbėt,
kad jie darbais apsivertę, minimum 1.5 mėn į priekį ir apskritai nelabai
nori apsiimt (tik nelabai supratau, ar dėl to, kad kinietis, ar dėl to,
kad atsidaręs buvau, ar dėl to, kad kai papasakojau ką žinau, suprato,
kad nepavyks papist proto apie visokius procesorius ir kontrolerius
(bandė užsimint, kad oi, kinietis, ten procesoriai bla bla bla, ojojoi)
ir atitinkamai parduot remonto už naujo aparato kainą), tai aš labai ir
nesiprašiau, nes susidarė įspūdis, kad rezultatas visai negarantuotas, o
bandymas gali ir kelis mėnesius užsitempt. Aš suprantu tokius "terminus"
kai draugas paima "pažiūrėsiu prie progos", bet iš įmonės norėtųsi
daugiau konkretumo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/