Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: Sail
Data: 2012-03-12 08:37:27
Maniskio kolektoriaus kinietiski vamzdziai nuduso. Rizikavau ir pralosiau,
ka padarysi. Veikia, bet jau silpnai.

Padariau viena elementa pats, ikisau radiatoriu i deze su stiklu. Dabar
eilej laukia antras toks gaminys, bent jau zinau, kad sita technologija
garantuota.

O siaip tai ideju trukumas, kuo cia laisvalaiki turiningai uzmusti.