Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: Sail
Data: 2012-03-02 11:07:16
Cia tai keista, kad be radiatoriaus. Mano dviracio kontrolery 12 tranzu, bet
jie labai kulturingai (pastos po apacia tvarkingai) prisukti prie
kontrolerio korpuso, kuris taip gana masyvus yra.

48 voltais i kalna irgi kilovata duoda. Tiesa akumai prasti pries tai buvo,
bet pavasariui naujas normalus bus, va tada ziuresiu, kiek ten max galios
bus.