Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: Sail
Data: 2012-03-02 14:26:13
Nu tu pavarai. Jau su tokiu kaip dabar darai galetum skraidyt, o cia tiesiog
draugei i darba.

Is mano testavimo patirties - taip, labai norisi galines pakabos. Gerai butu
amortizacija. Tiesa, testavau su akumuliatorium ant bagazines, o dabar bus
per remo viduri, tai pasikeis dar dinamika.

Kai turesi rezultata, imesk fotkes ir siaip komentarus cia i grupsa. Nes
idomu, kas ten gavosi.

Ir siaip toks bendras pastebejimas (ne tau taikoma) - pasidaro zmones
galingus dviracius ir issikalineja ne vietoj. Tada policija pradeda kreivai
ziuret. Ims ir isvarys mus i gatves. O koks tada privalumas dviracio? Jo
kaip ir nebelieka. Juk dviracio esme - vaziuoji kur nori, niekam neidomu.
Europoj tai jau apribojimai tokie sudelioti, kad to elektrinio ir nebesinori
visai.