Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: CiuraZ
Data: 2012-03-08 13:12:47
Mano svino epopeja truko 6 km iki pusbrolio ir atgal

kadangi darbe dauk naudojam akumu upsams tai buvau pasiskoline 4vnt 12V 7Ah 
testui

gryztant jau buvo silti.

BMS ziurineju cia, Linas is E-motion turi parsivzes tokiu


http://www.leoyun.com/eng/cp_type.php?smallclassid=7

-- 


Tomas


"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
news:jja0kq$5on$1@trimpas.omnitel.net...
> Svino etapa as tiesiog praleidau. Sulitavau nikelio-kadmio kruva 4ah 
> akumuliatoriu (realiai tai ten tik 2 ah ir ne daugiau) ir pabandymui tiko.
>
> Imesk linka, kur bms'a uzsisakei, visai idomu. Nes nezinau, kiek tas 
> dviratis uzkabins, ar ties dabartine konstrukcija ir baigsis, ar bus 
> kablys toliau kazka daryti.
>
> Mano nauja baterija is www.pingbattery.com, pagal atsiliepimus patvarus 
> daiktas.
>
>
>
> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message 
> news:jj9ovp$qtt$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kai tik nusipirkau komplekta tai vazinejau su svinu po to su pusiau 
>> nudvesusiomis A123
>> Ratai 26" tai momento truksta, tuo tarpu kolega susidejo I Desna dvirati 
>> su 20" ratais
>> tai apsiverst vieni juokai, pats isvaziuoja is po klyno :)
>>
>> Uzsisakiau protinga BMS is kitaicu su LCD ekraniuku Ir programuojama, 
>> laukiu kol pagamins sampla.
>>
>> -- 
>>
>>
>> Tomas
>>
>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>> news:jj9ntc$pd5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu idomu bus is paties suzinot pavasari, kaip laksto tas dviratis. Jau 
>>> maniskis su 48v turetu buti gerai, o tavasis tai isvis raketa.
>>>
>>>
>>>
>>> "Ciuraz" <ciuraz@+++gmail.com> wrote in message 
>>> news:jj8bfb$pc5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Skaitau ir galvoju gundytis ar ne :)
>>>>
>>>> didelis labai, nes man pakeisti dc/dc keitikliu variklio valdiklio 
>>>> varzini dalikli +LM317 kad galima butu paduot 60V
>>>> ten sroves mizernos.
>>>>
>>>> O gal nusipirksiu nauja kontroleri 72V
>>>>
>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>>>> news:jj7n6j$51i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Dekui uz pasiulyma, vakar jau gavau siuntineli is indijos su 
>>>>> keitikliu. 8USD su kapeikom, bet sirdy tai kaledos.
>>>>> Galu gale vel galesiu daryt ta dvirati, pavasaris jau cia pat.
>>>>>
>>>>> Ciuraz tai turetu susigundyt, jam pats tas.
>>>>>
>>>>> "Tom" <tomm-delete-@takas.lt> wrote in message 
>>>>> news:jj7j63$v3l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Pas mane metosi maitinimo blokai iejime 80-30V isejime 12V ir 5V max 
>>>>>> srove po koki 1A butu. Gabaritai butu kazkur apie 60mmx40mmx40mm ir 
>>>>>> aisku be korpuso.
>>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>>>>>> news:jiqb2p$s96$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Keitiklio man reikia apsvietimo sviesdiodziams, ir tar turnigio 
>>>>>>> wattmetrui gal but. Taigi reikia kazko 51V -> 5V.
>>>>>>>
>>>>>>> Daiktas su berods LM2596HV man pats tas, ebejuj kazkur 7 usd gatava 
>>>>>>> schema, isejimas reguliuojamas kiek reikia. Tik kad paste pasimete, 
>>>>>>> laukiu daba kitos.
>>>>>>>
>>>>>>> 72V tai cia jau daug, neateina geru minciu. Kadangi srove maza, 
>>>>>>> galima butu su nuzeminti itampa su tranzu iki kokiu 60V, tada ta 
>>>>>>> pati gatava schema su LM2596HV.
>>>>>>>
>>>>>>> Kiek kainavo baterija? Mano islaidos gavos 500 usd plius kazkiek 
>>>>>>> mokesciu.
>>>>>>>
>>>>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:jiqa8n$raa$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> 25C pirkau del to kad kainos ir talpos kiekis buvo geriausias tuo 
>>>>>>>> metu
>>>>>>>> perku is Hobbyking.com  akumus po 6celes ardau ir kraunu viska I 
>>>>>>>> viena kruva
>>>>>>>>
>>>>>>>> kaireje donoras desineje gatavas produktas 70x120x300  5.2Kg su 
>>>>>>>> aliumininiu
>>>>>>>> korpusu
>>>>>>>>
>>>>>>>> o kokio keitiklio reikia? 48V-->12V ?
>>>>>>>>
>>>>>>>> as ieskau kokios padorios schemulkos DC-DC 72V--> 12V 0.2Amax su 
>>>>>>>> minimum
>>>>>>>> komponentu
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tomas
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
>>>>>>>> news:jiq927$pkn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tocnai, nepagalvojau, cut-off'as gi yra, reiskias per bms'a turi 
>>>>>>>>> viskas
>>>>>>>>> vaziuot. Tik itariu, kai tranzai atsidare pastoviai, tai ten 
>>>>>>>>> nelabai ir
>>>>>>>>> syla.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Su 25C tai cia pereboras, i kosmosa startuot gali. Jau 1C pas tave 
>>>>>>>>> 600
>>>>>>>>> vatu. 3C tai jau beveik 2 kilovatai.
>>>>>>>>> Tiesa - is kur akumas (LiFePo?) ir kiek kainavo?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Pas mane 48V ir 2C, tiesa 15Ah,  ir tai manau per akis man bus i 
>>>>>>>>> darba
>>>>>>>>> vazinet. Irgi pavasario laukiu, kad isbandyti nauja konfiguracija.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kitaciai svolociai neatsiunte DC-DC keitiklio, tai viskas sustojo
>>>>>>>>> neuzbaigtoj stadijoj. Noriu pasiserti visus sviesdiodzius, ir va 
>>>>>>>>> ner
>>>>>>>>> keitiklio. O ant snargliu daryt jau nesinori.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:jiq8ls$p74$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Na ziuresim kaip del subyrejimo :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> o del BMS tai per ji teka visa vartojama srove
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> itampa keliu kad sroves mazesnes vaiksciotu
>>>>>>>>>> akumas 16S2P 60V 10Ah 25C LiPo , paziuresim kai atsils ka jis 
>>>>>>>>>> sugeba :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Tomas
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jiq8c8$osu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Aha, kazkas panasaus.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Baterijos bms'as pas mane mazesnis kazkoks. Ten juk daug amperu
>>>>>>>>>>> nereikia, pakrovejas pas mane pvz 2A viso labo.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Tiesa 60V tai jau kaip ir nemazai. Panasu 45-50km/h turesi max 
>>>>>>>>>>> greiti.
>>>>>>>>>>> Ar dviratis nesubyres?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "CiuraZ" <ciurazTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jiq7hj$o01$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Cia ne kontroleris variklio :)
>>>>>>>>>>>> cia baterijos BMS
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> kontroleris toks:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Tomas
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>