Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: Sail
Data: 2012-03-02 13:52:56
Ziurinejau ir as tokius. Neemiau del keliu priezasciu:

cia ko gero ne LiFePo, t.y. gali buti mazas ciklu skaicius. Norisi
ilgalaikio daikto.
tingejau organizuoti kazkoki BMS'a, t.y. nebuvau tikras, ar neprigrybausiu
daug vargo su korpusu
kaina ta pati gausis, kaip ir mano gatavo akumuliatoriaus

Bet siaip respekts, geras projektelis. Dviratis jau gatavas?