Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: Sail
Data: 2012-03-08 15:28:56
Drasiai. Visai idomu.

Paskaitineju e-motion, tai ten chebra truputi kitu keliu nueje, nei man
tinka.

Man dviratis  - tai galimybe vazineti visur, kur tik imanoma pravaziuoti, ir
galimybe isvengti transporto kamsciu. T.y. pagrindine transporto priemone i
darba. Neskubant pravaziuoji saligativiais, o trasoj jau galima ir
paspausti.

Jei reiktu kosminiu pagreiciu, tai smaugciau motocikla. Turiu motocikla ir
dabar, bet jis toli grazu dviracio nepakeicia.