Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: Sail
Data: 2012-03-02 12:57:11
Tocnai, nepagalvojau, cut-off'as gi yra, reiskias per bms'a turi viskas
vaziuot. Tik itariu, kai tranzai atsidare pastoviai, tai ten nelabai ir
syla.

Su 25C tai cia pereboras, i kosmosa startuot gali. Jau 1C pas tave 600 vatu.
3C tai jau beveik 2 kilovatai.
Tiesa - is kur akumas (LiFePo?) ir kiek kainavo?

Pas mane 48V ir 2C, tiesa 15Ah,  ir tai manau per akis man bus i darba
vazinet. Irgi pavasario laukiu, kad isbandyti nauja konfiguracija.

Kitaciai svolociai neatsiunte DC-DC keitiklio, tai viskas sustojo
neuzbaigtoj stadijoj. Noriu pasiserti visus sviesdiodzius, ir va ner
keitiklio. O ant snargliu daryt jau nesinori.