Tema: Re: Padekit atpazint tranza
Autorius: CiuraZ
Data: 2012-03-02 13:17:43
25C pirkau del to kad kainos ir talpos kiekis buvo geriausias tuo metu
perku is Hobbyking.com  akumus po 6celes ardau ir kraunu viska I viena kruva

kaireje donoras desineje gatavas produktas 70x120x300  5.2Kg su aliumininiu
korpusu

o kokio keitiklio reikia? 48V-->12V ?

as ieskau kokios padorios schemulkos DC-DC 72V--> 12V 0.2Amax su minimum
komponentu
--

Tomas