Tema: Re: tai kas gi kaltesnis?
Autorius: buran
Data: 2009-05-07 16:11:40
Man atrodo kad jau esi apsisprendęs :)
O kalti... neišmatuosi šito.

1. Detalus miesto planas - kurio miesto? Ar jis tikrai būtų padėjęs
praktiškai išvengti krizės? Diskutuotinas klausimas, ir už ir prieš
daug argumentų galima rasti.

2. LB nepavaldus vyriausybei, todėl kaltinti vyriausybės negalima.

3. Alternatyvi energija? O kur ji įgyvendinta? Net pažangiausiose šiuo
atžvilgiu šalyse ji sudaro tik labai nedidelę energijos dalį ir yra
dotuojama valstybės, todėl ekonomiškai nuostolinga.

4. Del valdovų rūmų.. Man asmeniškai jie irgi nelabai patinka, bet kai
nuvažiuoji į Budapeštą ir pamatai visus ten ne per seniausiai
pastatytus rūmus... gražu ir turistus patraukia ir apskritai miesto /
šalies įvaizdį kelia. Todėl nesiimčiau šitos statybos vienareikšmiškai
smerkti. Kartais reikia ir kažką gražaus pastatyti, ne vien stiklines
dėžutes.

Aš neteisinu Kirkilo vyriausybės. Daug jie ką galėjo padaryti, bet man
atrodo jie numatė artėjančią krizę ir specialiai darė viską, kad per
artėjančius rinkimus jų neišrinktų. Numatė, kad per krizę daryk ką
nori, o gausis blogai ir tas kas yra prie vairo liks kaltas.
Tai čia vienintelis pliusas Kirkilui - už įžvalgumą.

Iš kitos pusės konservatoriai... Man jie atrodo visai nekompetetingi ir
(atsiprašau už išsireiškimą) "bekiaušiai".
Šemeta kartoja Vagnoriaus laikų istorijas su pagrindine mintim "visi
verslininkai vagys ir nusipelnė ekonominės mirties su turto
konfiskacija".
Negalėčiau remti tokios pozicijos. O kitokios pas konservatorius
nesimato...

new explained :