Tema: Re: tai kas gi kaltesnis?
Autorius: marukas
Data: 2009-05-07 14:22:17
Bendras rajono planas jau beveik du metus paruostas, tik vis
nepatvirtinamas...
1. Rajono valdzia reikia tvakyti ! Bijo lenkai, kad jei lietuviai ims
kraustytis i rajona, niekas uz juos nebebalsuos...
2. Visokie projektukai kaip 'Kalnenai' matyt irgi neblogai tepe, kad tik
netycia nepatvirtintu to plano - galetu issiparduoti po 50K/a kai uz vieno
ar dvieju km desimt tokiu kalnenu po 1-5K/a gali nusipirkti :) Tik va,
statyti neglaima - ten jau rajonas, ne miestas :)