Tema: Re: tai kas gi kaltesnis?
Autorius: new
Data: 2009-05-07 12:36:18
pats nebandziau keisti zemes paskirties, bet zinau faktus kuriais remiuosi.
Pakeisti ZU paskirti i namu valda ir statyti namelius uztrunka ne vienus
metus, kas per sistemos issigimimas kai mano mama, draugai tapo ukininkais?
Ukininko nama galima statyt, o vat miestiecio nebe ?

Kiek zinojau problema buvo del bendrojo, detalaus ar kazkokio kito plano,
ale Vilniuj nepatvirtintas, tai negali keisti paskirties..