Tema: Re: Lietuva pagal investicijas net trecdaliu lenkia ir Latvija, ir Estija
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-25 09:01:54
na bet realiai galvojant taigi partijos ruoshesi rinkimams rashe programas,
tai logishkai mastant jau kazkokius pradinius planus privalejo ish anksto
pasiruosht priesh ateinant i valdzia, nebent tos rinkimu metu rashytos
programos (o gal ishvis nieko jie nerashe) buvo absoliuciai niekam tikusios
ir skirtos tik rinkejam suviliot.