Tema: Re: Lietuva pagal investicijas net trecdaliu lenkia ir Latvija, ir Estija
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-18 18:08:38
Pilnai sutinku. Tik vat tokie tikrai nesugebės net su kompu dirbt, ne tai kad prie
niusgrupo prisiregistruot. Niekas mūsų civilizacijoj nežino, kur kišt tokius
nemokšas. Dažniausiai apsiriboja nemokamų sriubų dalijimu. Bo darbo, naudingo
visuomenei, tokiems nelabai ir yra. Žodžiu vardan socialinio stabilumo dirbantieji
išlaiko nemokšas/tinginius. Bet tokių nemokšų/tinginių nėra daug, darbo našumas
mūsuose didelis, nemokamų sriubų atseikėt - neskausminga (kaip ti bebūtų, laikyt
juos kalėjimuose - brungiau gaunasi, o būtent link kalėjimų jie natūraliai ir migruoja).

Na o visokie bišopėliai - ryškiai ne iš tokių. Jie tiesiog pasiklydę tarp savų lūkesčių
ir savų galimybių.