Tema: Re: Ats.: Lietuva pagal investicijas net trečdaliu lenkia ir Latviją, ir Estiją
Autorius: RaR
Data: 2010-11-16 16:54:04
Dar pagalvojau - juk į  tą sumą įeina ir ~800 mln. litų, už kuriuos gegužę
Fermento akcininkai savo akcijas pardavė ThermoFisher Scientific. O čia
valdžios nuopelnas - nulinis. Kitą vertus būtų įdomu pažiūrėti visą sąrašą,
ką jie vadina investicijomis. Jaučiu papuls dar kokio nors stambaus prekybos
centro akcijų pardavimas. Iš plačiausiai išreklamuotų Kreivio pritrauktų -
Barclays. Bet paslaptyje laikoma kokias subsidijas jiems vyriausybė pasiūlė.
Be to, mane labiau džiugintų, kad investuotojai ateitų dėl to, kad čia geros
verslo sąlygos, kad yra reikiamos kvalifikacijos žmonių ir jie geresni ar jų
daugiau nei aplinkinėse šalyse, o ne dėl to, kad valdžia jiems pasiūlo labai
didelį ir saldų meduolį. Gal tie meduoliai ir atsipirks, bet čia jau belieka
pasitikėti Kreiviu, kai nežinai net to meduolio kainos.

Aišku, taipogi būtų įdomu panagrinėti konkrečiai kokios tos investicijos
atėjo ir į Latviją bei Estiją. Nors kitą vertus mokėjimas manipuliuoti
skaičiais ir savireklama taip pat nėra blogai. Jei plačiai visiems girsimės,
kad pas mus strimgalviais visi puola investuoti, gal bus daugiau
susidomėjusių, o iš jų kažkas ir ateis.

"Blynas"  wrote in message news:ibu3q8$en8$1@trimpas.omnitel.net...

Įkalbėjai :) Nepagalvojau apie tokį pjūvį.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ibtdbl$8s8$1@trimpas.omnitel.net...