Tema: Re: Lietuva pagal investicijas net trecdaliu lenkia ir Latvija, ir Estija
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-17 13:40:08
na ir kaip tu isivaizduoji derybas tarp darbdavio ir vidutinio darbuotojo?

zinai vakaruose minimali alga, min uzmokestis per valanda tai pilnai
uztrikina mano galva. Klausimas ar LTU nori eit i Vakarus ?

P.s.: skandinavijoje minimalios algos kaip ir nera, profsajunga nustato
minimalia alga kiekvienai profesijai ir visi darbdaviai privalo tu
reikalavimu paisyti.