Tema: Ats.: Lietuva pagal investicijas net trecdaliu lenkia ir Latvija, ir Estija
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-18 18:32:36
Mano manymu skirtumas tarp min. atlygio nustatymo ir nenustatymo yra "pasitempimas", jei tik taip galima pasakyti. Kad ir koks tas min. bebūtų, bet tai yra daugiau nei pvz. 200 Lt, kuriuos galbūt kitu atveju verslas pasiūlytų. Ypač rajonuose. Šis skirtumas ir supratimas, kad net ir į tokią vietą yra konkursas, daliai žmonių suteikia "pasitempimo" - galbūt noras saugoti darbą daliai žmonių yra pakankamas, kad apriboti girtavimą ir tingėjimą. Sakau daliai, nes tas veikia manau tik labai nedidelei daliai tokį atlygį gaunančių žmonių. Tačiau tai yra tie, kuriems man vis dar noris padėti :)

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų news:ic3j26$bvo$1@trimpas.omnitel.net...