Tema: Re: Lietuva pagal investicijas net trecdaliu lenkia ir Latvija, irEstija
Autorius: Dex
Data: 2010-11-17 13:44:30
derybos vyksta neakivizdiniu budu. Kai negali parduoti masinos, ka
darai? Leidi kaina. Kai niekas neina pas tave dirbti, ka darai? Keli
atlyginima arba uzsidarai. Elementaru. Ir nereikes tada visiems dejuoti,
kad mazai moka. Reik ismokti teisingai vertinti save, savo sugebejimus
ir savo elementariausius poreikius.

Dex