Tema: Re: Lietuva pagal investicijas net trečdaliu lenkia ir Latviją, ir Estiją
Autorius: RaR
Data: 2010-11-24 12:11:34
Apie reformas - kiek jų padarė ir kaip - galima diskutuoti. Bet išlaidų mažinimas ir bent kai kurių mokesčių didinimas (vėlgi nediskutuojant kur ir ką reikėjo daugiau/mažiau nurėžti ar pakelti) apskritai buvo praktiškai neišvengiamas. Tą dabar priverstos daryti ir šalys, kurios pradžioje stengėsi švelninti krizės poveikį, turėdamos galimybę lengviau ir pigiau pasiskolinti.

O šiaip mūsų rinkėjai nelabai kuo skiriasi nuo kitų šalių, nes tas nepasitenkinimo nukreipimo į TVF efektas seniai žinomas. Vyriausybė, partijos - tai ne kokie ekonomistai ar vadybininkai, o visų pirma politikai. Todėl priimant sprendimus reikia žiūrėti toliau ir atsižvelgti į daug aspektų. Nors šiuo metu daugiausiai oponuojantys Kubiliui konservatorių partijos elementai man iš viso antipatiški, bet jiems, kaip partijai, būtų naudinga likus metams ar mažiau iki rinkimų pastatyti kitą lyderį, kuris galėtų pelnyti kažkiek populiarumo pakritikuodamas ir Kubiliaus darbą.