Tema: Re: Atsipra?au CorelDraw ir siun?iu Illustrator ...
Autorius: pic
Data: 2012-09-26 10:01:14
poziciju ten buvo 5 ar 6, nepomniu, bet tikrai ne dvi. zvaigzdutes efektines
ant pantonionio bitmapo buvo. polny kanplekt!

"Marius Staniulis"  wrote in message

pas mus jau ėjo pantonas bitmapintas, nes ant jo buvo žvaigždutės
koreliniais efektais padabintos, gal pas jus dar kas keitėsi..? mes
darėme mėlynus paprastus ir geltonus karamelinius. geltonus jau aš
skaidžiau. dar pamenu su "danutės vafliais" čiūdų būdavo, tik nepamenu
kokių.

šiaip nerealų poligoną pratyboms turėjome. valdžia (ovis, alina) algų
nemokėdavo, todėl ir už klaidas pykti per daug sau neleisdavo. aš tik ką
po praktikos iš "Sapnų salos", kolegos - irgi geri brakadielai,
pagerdavom, pablevyzgodavom...