Tema: Re: Atsipra?au CorelDraw ir siun?iu Illustrator ...
Autorius: pic
Data: 2012-09-25 15:43:15
kazkada gudziais laikasi kai dirbau mtl, naudojau kelis kartus. parnucha,
bet naudojasi.
operuojasi simple - placini ir turi :) tik reik varnele palikti Linked file.

"karolis"  wrote in message news:k3s894$ate$1@trimpas.omnitel.net...

"Marius Staniulis" <"m.staniulis["@gmail.com> wrote in message

> idomu var ar korelis jau issprende problemas su linkavimais?

Aha, ypac kai linkai dcs epsai su pantonais :)) o siaip istikruju idomu, ar
kas nors naudoja pantoninius bitmapus korely? gal
pasidalins kokia paslaptim kaip jais operuot :)