Tema: Re: Atsipra?au CorelDraw ir siun?iu Illustrator ...
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-09-25 17:08:03
2012.09.25 15:00, karolis rašė:
> reik ziuret ko tau reikia o ne ko iliustratoriui, kiekvienam softe lazda turi du galus, ty yra pliusu ir minusu, nu tik pas
> kaikuriuos tu pliusu kazkaip stipriai daugiau :))
> o siaip jo, kaip pic ir sake, uzseivinus su .pdf turi du failus viename, tai kartais gerai kad nereikia sevint atskirai .pdf

Nu bet tai kam pdf suderinamumą save-inti default-u vis tiek nesuprantu.
Galiu aš tą varną ir pats užsidėti, kai jau tikrai žinosiu kam jos
reikia. Iki šiol seivindamas vis pasigrožėdavau tupinčia varna,
pagalvodavau kokio šičia dar papildomo suderinamumo gausiu, bet
išsiaiškinti kažkaip nekilo mintis. Ai, galvojau, geriau daugiau nei
mažiau to suderinamumo, o pasirodo, tai turi didelės įtakos ir darbo
produktyvumui, ir vietai diske.

Kažin kokių siurprizų dar sulauksiu iš Adobe :). Kad vienos spalvos
stačiakampį indesignas gali suflatinti kaip dviejų spalvų – jau žinau,
kad varnų gaudyti seivinant su AI negalima jau žinau, kad jpg-ą, iš savo
meno ne visada gausi – jau žinau, kad flatinant atsiradusius labai
plonus baltus rėmelius vienaip interpretuoja (turbūt ripai) ofsete ir
visai kitaip plačiaformatėje – jau žinau.

Žodžiu Adobe softas kaip ir visų leidėjų. Bugai, bugeliai, vienus
pataiso – kitų pridaro. Nematau ką dievinti.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s