Tema: Re: Atsipra?au CorelDraw ir siun?iu Illustrator ...
Autorius: pic
Data: 2012-09-25 15:44:45
na as tsaip ir naudoju daba. ypac visokias vizitkas etc. ir persiust
klientui gali, ir y printa det gali. nereik ten perseivint konvertint etc.

"karolis"  wrote in message news:k3s6dm$8mb$1@trimpas.omnitel.net...

reik ziuret ko tau reikia o ne ko iliustratoriui, kiekvienam softe lazda
turi du galus, ty yra pliusu ir minusu, nu tik pas
kaikuriuos tu pliusu kazkaip stipriai daugiau :))
o siaip jo, kaip pic ir sake, uzseivinus su .pdf turi du failus viename, tai
kartais gerai kad nereikia sevint atskirai .pdf