Tema: Re: Atsiprašau CorelDraw ir siunčiu Illustrator ...
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-09-21 11:04:35
2012.09.21 08:50, Petka rašė:
> Rastro retušas - PS, vektorika - AI, jų kombinacija makete - INDD. Jei
> vektorika nesudėtinga - nereikia net AI. Galutinis rezultatas - PDF.

Kai nereikia po spaudos ploteriuoti taip pat darau ir galvos nesuku, o
kai reikia kokį mandrą kontūrą išploteriuoti tada jau nežinau kaip iš
indd vektoriką ploteriui atiduoti. Summa WinPlot gatavi scriptai yra tik
AI ir CD. AI ir CD paprasta spaudą duoti plačiaforatininkams, vektorių
ploteriuotojams ir valio.

> Šiaip suprantu tavo keiksmus AI adresu - tūpa programa nuo pat atsiradimo.

Nepasakyčiau, kad visai tūpa. Man pavyzdžiui kokį path-ą apsipaišyti net
greičiau eina nei su coreldraw-u, bet tik, kai pavyksta iškarto be
pataisymų. Jei reikia taisyti jau prasideda arba triaukštės-keturaukštės
klavišų kombinacijos arba landžiojimai po meniu, kad segmentus tinkos
„rūšies“ padaryti. Kaip esamų segmentų „rūšį“ atpažinti tai iki šiol
neperprantu.

Yra jame ir smagių dalykų, bet reikia turėti kantrybės, o gal kompą
laikas upgrade-dinti.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s