Tema: Re: Atsiprašau CorelDraw ir siunčiu Illustrator ...
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-09-21 16:46:49
2012.09.21 15:21, Petka rašė:
> Šiaip AI turi export to png, jpg, tif ir dar visokius dalykus - nafiga
> tas for web and divaises? :) Na čia jei nemoki screenšoto pasidaryti
> zakazčikams :D

Tai gi jau rašiau, kad exportas daro, jei nenusprendžia, kad jau
viršytos visos ribos, jotpėgą tokio dydžio koks yra makete pagal dpi
nustatymą Document raster effects settings. Šitas metodas net A4
formatui per žiaurus būtų. Su saveforwebanddevices gali pasirinkti kokio
formato nori, kiek pikselių tenkina, kokybę ir pan. ;). Beje, veikia
(kai dar veikia) labai gražiai šitas metodas. Failų dydis mažas, prie
kokybės neprikibsi, knistis su nustatymais nereikia. Corelis šitoje
vietoj rūko, labai nervingai arba aš nemoku padaryti paveiksliukų webui
iš jokios corel programos, kad jie atrodytų padoriai ir failas
„nesvertų“ megabaitais.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s