Tema: Re: Atsiprašau CorelDraw ir siunčiu Illustrator ...
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-09-19 11:55:37
2012.09.19 11:03, Petka rašė:
 > Visada dirbu mastelyje ir dar nei karto nesusimoviau. Beje - korelis
 > taip pat turėtų palaikyti tik tam tikro dydžio puslapį, nemanau, kad
 > galima jį didinti iki begalybės, taip kad jei ne su busiku, tai su fura
 > turėsi ir su juo bėdų M1:1.

Dar man tokio dydžio fūra nepasitaikė . Paklykia, kad bus su zoom-ais
bėdų, bet su jokiomis bėdomis nesusidūriau iki šiol.

 > Ir dar nesuprantu - naxrien tau ploteriuojant busiko supergrafiką tas
 > "save for veb and divaises"?

Mianą klientui gi reikia kaip tais parodyti. Nu e-mailu bendraujant jpg
su png būna visai geri draugai. Pdf man šiuo atveju nelabai groja, nes
auto nuotraukas (šonas, šonas, galas) dėlioju ant skirtingų lapų
corelyje arba skirtingų layerių illustratoriuje. Foto dažnai būna
skirtingų dydžių, tai rodyti visą lapą klientui kaip ir nelabai išeina.
Corelyje exportinu tik selectintą paveiksliuką, o Illustratoriuje taip
negalima (gal nemoku), tai ir prireikia safe for web and devices, kas ir
gi nėra gerai, nes anas vistiek visą lapą užsavina, tai dar tenka
kropinti. Vėl „–“ į AI daržą , nes darbo aš nemėgstu :D.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s