Tema: Re: Atsiprašau CorelDraw ir siunčiu Illustrator ...
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-09-21 00:30:04
2012.09.20 16:40, Marius Staniulis rašė:
> iliustratorius, draw, freehandas ir t.t. - vektorinės grafikos
> redagavimo softai. bet mūsų locheliai juose ir laikraščius ir
> "senukinius" bukletus maketuoti įgudę.

Nežinau kaip freehandas, bet jau illustratorius tikrai TIK vektorinės
grafikos softas. Įsimetei bitmapą ir prasideda.

Apie coreldraw esu geresnės nuomonės. Su juo neprapulsi tiek su rastru,
tiek su vektorika, net ir prie įspūdingesnių dydžių nei „senukinis“
sienlaikraščiai.

Kuo daryti busikų, furų, vitrinų dizainą? Kaip žinia, ir vektorikos, ir
rastro ant jų šiais laikais pakanka. Tenka tiek plačiaformate
spausdinti, tiek ploteriu pjaustyti, tiek kombinuoti abu būdus,
spausdintą ploteriuoti. Kaip išsisukti nenusidedant programų paskirčiai?
O, kad būtų dar smagiau spausdinimas ir ploteriavimas tegul vyksta ne
pas tą patį gamintoją.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s