Tema: Re: verksni? banda incoming....
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-07 15:35:10
Išmone tu, neribota, realiai variantai 3:

1. Klonuojama prieš tai nevedus jokių raktų ir tai atliekama vėliau ant
kiekvieno kompo aktyvacijos metu.
2. Jei raktas įsiūtas į BIOS'ą, jį pati windozė sėkmingai pasigauna
startuodama, nepriklausomai nuo to, ar prieš klonuojant kažkas buvo
suvedinėta/pasigauta, ar ne.
3. Jei prieš klonuojant raktas buvo suvestas, tai ant klonuoto kompo
aktyvacija nusimuša ir pasiūloma raktą pasikeist į galiojantį.

Nei vienu atveju šitoj vietoj jokios problemos nesišviečia (bent jau
teorijoj), kadangi aš klonavimais, kaip minėjau, užsiimu labai retai,
tai jokių bėdų nebuvo net ir praktiškai (keista... :-))

Dar argumentų, kuo Win10 taip išskirtinė pasidarė klonavimo požiūriu, bus?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/