Tema: Re: verksniø banda incoming....
Autorius: [mikro]
Data: 2018-05-02 22:13:12
sian mano darbe intelei visi susiupdatino, kuriems specialiai pracheckinau,
o va mano darbinis ryzenas updaito neranda. pazesiu kada pasivaidens ir
tam:)

"Caponi"  wrote in message news:pcc761$7fg$1@trimpas.omnitel.net...

Oi, manęs tai niekas neskriaudžia, aš nesiduodu, skriaudžia visokius
žmogelius, kurie paskui mano pagalbos prašo :-)

O 3-2-1 tai ne į temą buvo, gi ten kol tas updeitas prasisuks per visus,
tai pusė metų ir daugiau praeis - taip taip, esu ne vieną ir ne 2 kompus
matęs, kurie po daugiau nei pusmečio po versijų updeitų išėjimo būdavo
dar neatsinaujinę, nors jokių akivaizdžių priežasčių tam nebūdavo, t.y.
niekas papildomai nehakinta, internetas neribotas ir šniūrinis, kompas
po visą dieną įjungtas. Nu bet čia viskas normaliai, pas MS dabar dažnai
viskas per aną galą :-)
Beje, su sąlyga, kad dabartinis updeitas jau juda (ačiū už info, aš
kažkaip tokių naujienų neseku internetinėj literatūroj :-)) ir kol kas
dar niekas nesiskundė, tai arba jis dar tik pradėjo, arba gal šį kartą
viskas bus gerai? Ot būtų numeris :-)

P.S. Va turiu po ranka vieną pusiau eksperimentinį kompą - rankiniu būdu
liepus patikrint updeitus tik iš 4 ar 5 karto rado tą džiaugsmą, tuoj
žėsim kas gausis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/