Tema: Re: verksni� banda incoming....
Autorius: Exo
Data: 2018-05-07 10:10:48
Tai va tau pro tipas, win10 neperneša trečios šalies hdd klonavimo ir
70% visų tavo problemų kyla būtent iš to. Ir vietoj sekančios
nesamoningos paklodės rašto, siūlau rimtai pasvarstyti apie MS
Deployment tool naudojimą... Žiūrėk ir verkti reiks mažiau ir su
drauge/žmona dažniau pabūsi, nusiraminsi....

Exo