Tema: Re: verksnių banda incoming....
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-02 16:18:29
Nu iš mano pusės apart vizualinių pasikeitimų pastebėjimas kol kas tik
toks, kad elementaraus DVD-RW draiverių atseit neturėjo vargšelė
Windozė, per updeitus irgi nieko nerado, tai teko išmest iš device
managerio ir leist iš naujo susirast - tas gavosi :-)
Ai dar Security Centeris šauktuką metė, atseit aš be MS accounto
pyzdatai nesaugus, bet tas gąsdinimas lengvuoju būdu išsijungia.
Dar vienas pagautas laikinas bugas - Settings -> Privacy -> Pictures -
vieta, kur "jungikliai" nupiešti ir kur realiai į pelės paspaudimus
reaguoja persislinkę per kelis cm, t.y. su pele bakstelėt reikia
aukščiau, nei nupieštas jungiklis. Bet po kiek laiko, pasivaikščiojus po
kitus punktus problemos lyg ir nebeliko. Ten pat Background apps -
užeini, veikia normaliai, pora clickų - persislinkimas atsiranda jau per
pusę ekrano. Pavaikštai po kitus meniu punktus, grįžti - vėl kuriam
laikui paveikia normaliai.
Šiaip panašių grafinių xuinių settingsų lange ir daugiau radau (pvz.,
sukiojant pelės ratuką scrollbaras dešinėj važinėja, o vaizdelis ekrane
ne, reikia su pele grynai tą scrollbarą tempt), bet px, vieną kartą
atjungei kas reikia ir ramu iki kito updeito :-). Restartai, jei ką,
nepadeda.

Žodžiu, kol kas, bent ant mano kompo, viskas pusė bybio, rimčiau pagest
lyg ir niekas nepagedo, lauksim dabar raportų iš klientų  :-)

Ai va dar ir pliusas spešl for Dainiushas - fontų langas jau nebe kaip
ant Win3.11!!!!  :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/