Tema: Re: verksniø banda incoming....
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-02 23:45:09
Per updeitus niekaip. Su parsisiųstu updateriu viskas OK.
BUG'as su scrollbaru ir persislinkusiais jungikliais settingsų appse
irgi yra (kaip ir pirmam updeitintam kompe). Kaip minėjau, nekritiška,
bet baisiai keista, kad tokie akivaizdūs gliukai sugeba prašokt pro
visus alfa/beta testavimus...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/