Tema: Re: verksniø banda incoming....
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-03 09:52:08
Paprasčiau, tam trečiam vakar darytam kompui galiausiai su upgrade
toolsu ir teko padaryt, bo per updeitus niekaip nesikabino.
Tik čia kol kas buvo ne greičiausio kelio paieškos, o pradiniai
eksperimentai su naujuoju updeitu, ISO'škes normaliam darbui jau visas
reikalingas turiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/