Tema: Re: verksni� banda incoming....
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-04 13:36:54
Ble, ten pas MS randomo faktorius tai daug kur integruotas, va realus
pavyzdys (tiesa, dar 1709 versija). 35 kompai. Visi klonuoti iš vieno.
Visi identiški hardwaro prasme. Viską dariau pats nuo nulio, t.y. įtakos
iš šalies nebuvo. Internetas pajungtas nebuvo nei vienam. Start meniu
"plytelių" rinkiniai pas kompus matomi skirtingi, paieška pas vienus
kompus kai kuriuos dalykus randa angliškai vedant, pas kitus tik
lietuviškai (Win lietuviški). Logiško paaiškinimo nesugalvoju jokio
apart to, kad realiai padarytas kažkoks randomas, kad kiekvienas kompas
būtų "unikalus", kaip kažkokia kontora kažkada reklamavosi "make your PC
personal again" :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/