Tema: Re: verksni� banda incoming....
Autorius: Caponi
Data: 2018-05-07 10:37:23
Būtent šiuo atveju jokių problemų nekilo (kaip, beje, ir kitais 100%
klonavimo atvejų nepriklausomai nuo Win versijos - aš palyginus labai
retai klonavimais užsiimu, bet visgi per tiek metų imtis tikrai jau
triženklė). Čia buvo tik pastebėjimas, kad visiškai identiškos
instaliacijos elgiasi skirtingai ir tam priežastys , tarkim taip, yra
"užprogramuotos" Win viduje, nes, kaip minėjau, net interneto tie kompai
dar matę nebuvo, kad galima būtų daryt prielaidas, tipo, ten kokie
recommended appsai skirtinga tvarka sušoko ar ten kur nors kas nors dar
nebuvo spėjęs atsinaujint, o kitur - jau. Dar galima būtų daryt mistines
prielaidas, kad Windowsam "nepatiko" klonavimas ir skirtingai elgiasi
originalas ir klonai, bet šiuo atveju jokių dėsningumų pastebėt nepavyko
- užkrauni kompą, paspaudi START - ir vaizdelis kitoks nei buvo ant
kompo prieš tai. Pradedi rašyt reikalingo appso pavadinimą - vienu
atveju randa, kitu atveju reikia kita kalba pavadinimą rašyt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/