Tema: Re: *.bin ir *.dat aa.BIN [5/5]
Autorius: MRT
Data: 2018-02-19 20:50:42
On 2018.02.19 19:26, CurrentUser wrote:
 > Man kaip tik būtų geriau, kad tas binaras būtų susijęs su G-kodu. Tada
 > galėčiau keisti kažką.

O koks tikslas keisti atliktu darbu istorija
Gal ten kada paleido job'a, kiek koks mazgas dirbo ir pan.

 > O dabar tame *.bin faile (prisegu tą tikrąjį, kadangi tik dabar dar
 > atsekiau, kuris būtent bin failas atsakingas už tą vietą, kuri domina).

Koks poreikis? pasalinti is istorijos kazkokius atliktus darbus?
"Pakoreguoti" (suklastoti) atliktus darbus? Paslaptis?

 > Tame bin faile įrašoma įvykdytų job-ų istorija (ne vieno, o už
kažkokį tai periodą). Ir NC čia visiškai ne prie ko - gali keist nekeitęs.

NC ne prie ko, jei jame fiksuojama tik tarkim data.
Jei gali bandytis - pakisk tuscia *.bin faila,
tegul i ji svariai priraso, tada pakartok vel.
Palygink ar gauni ta pati *.bin turini su tuo paciu *.nc breziniu.
Jei fiksuojamas laikas - turetu failiukai skirtis.

Pagal kringeliu kieki, tai gal ir frezavimo trasa ten atsispindi,
ar kokiu nors motoriuku, frezu veikimo rida ar dar koks velnias..

PS. gali gramatika sutvakyt ir paaiskint apie ka cia rasei:
"Kiek išsiaiškinau, tai tas softui padavus tą bin failiuką, jis
atvaizduoja atliktų darbų istoriją, <..>"

Jei softas kazka rodo - gal jo rodini paviesink.