Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: CurrentUser
Data: 2018-02-14 19:55:45
Tokios pastabos:
1) kaip nekeista, staklės šiuolaikinės, bet softas sukasi ant DOS-o + dar
freeDOS kažkodėl įdėtas
2) staklės naudoja G-kodą, bet spėju, kad šituose bin'uose yra ne geometrija
(arba ne tik), bet greičiau įrašai apie nc failo statistiką, etc
3) deja, daugiau jau nesusigaudau tuose "assembleriuose"

Bet, jei pačiam įdomu "sportiškai", tai galėtume rimčiau pakalbėti ta tema,
kaip juos perskaityti.
Jei ką, meilas veikiantis ne_toks@yahoo.com

"MRT"  wrote in message news:p61rjs$stt$1@trimpas.omnitel.net...

> taip, tiek ir aš sukrapščiau, bet tikiuosi, kad ten turėtų būti kažkas
> lentelės formate, arba delimited, nes (spėju) ten turėtų būti tekstiniai
> įrašai. Yra softas, kuris, tikriausiai, daro įrašus į tuos .bin failus,
> kaip į kokią lentelę.
> *.dat failas matomas ir su notepad'u, bet tik tiek suprantama, kad
> "TLR_DP4.NC" (kas yra nc failo vardas), be ir tiek.
> Ar išvis įmanoma jį (*.bin) konvertuoti į txt failą?

Tikejimo lukescius reiktu atsukt kokius minimum 20 metu atgal.
Konvertuot i txt galima, bet reikia ismokt "stakliu kalba".

*.bin nuo binary, t.y. dvejetainis, t.y. nuliukai/vienetukai.
Pvz koki primityvu *.exe failiuka irgi eina suprasti per HEX editoriu,
tik kiek patogiau su disassembleriu "issiverst" i asemblerio koda.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Motorola_6800_Assembly_Language.png

Pvz. kryptis ir ilgis:

L300
U150
D240
R350

Galima uzrasyti krypti:

BIN 00
BIN 01
BIN 10
BIN 11

Su likusiais 6bit galima iki 64 variantu, mazoka..
O jei imt 6+8bit=14bit tai iki HEX 3FFF (DEC 16383 reiksmiu)

BIN 00 000001'00101100 = HEX 01 2C (atitinka LT300)
BIN 01 000000'10010110 = HEX 40 96 (atitinka UP150)
BIN 10 000000'11110000 = HEX 80 F0 (atitinka DN300)
BIN 11 000001'01011110 = HEX C1 5E (atitinka LT300)

Tokiu budu uzrasyta zymiai lengviau DOS'inei programai
skaityt ir siust komandas staklems nei is kokios CSV lenteles
Plius i flopika daugiau brezinuku telpa :)